Zahvaljujući digitalnom marketingu i mogućnostima koje je sa sobom doneo kompanije ali mnogi pojedinci svoje usluge i proizvode mogu da plasiraju širom sveta. Google AdWords, Social Media, SEO… svi mi ove reči skoro svakodnevno koristimo, ali je upotreba ovih alata veoma često izvan kontrole. Ovo uglavnom proističe iz činjenice da se digitalni marketing često koristi […]
Vrednosti brenda su neretko potcenjene, a razlog tome je što često zvuče kao uopšteni principi koje svaka kompanija treba da usvoji. Međutim, vešto napisane vrednosti brenda mogu biti temelj njegove strategije, od značaja za sve koji sa kompanijom sarađuju ili u njoj rade i inspirativne za njihove svakodnevne aktivnosti. Ovo su neki od saveta kako […]
Svi koji pišu online bez obzira da li su u pitanju blogovi, članci, online marketing materijali ili Facebook oglasi, nalaze se pred mnogobrojnim izazovima, a kao glavna dilema postavlja se pitanje fokusa. Uobičajeno je mišljenje da su naslovi najvažniji deo poruke, ali i ovde treba biti obazriv. Mogu se pronaći i brojni saveti kako […]