Kada na pitanje čime se bavimo odgovorimo “Mi smo Copywriteri”, obično čujemo sledeću reakciju: “A-ha… copywriting. Vi ste znači kreativci!”. Ustaljeno je mišljenje da su kreativnost i inspiracija od ključnog značaja za posao copywriter-a. Ali, da li je zaista tako? Sećate se one poznate pesme iz 80-tih – “words don’t come easy”? I […]
Nedavno smo pomogli klijentu u Srbiji da definiše svoju poziciju kako bi se istakao na tržištu i svoje delovanje više proširio ka business-to-business segmentu. U nastavku teksta možete saznati uopšteno o metodologiji izrade brenda koju smo tom prilikom koristili, dok ćemo u narednim postovima detaljnije obraditi svaku fazu. Naš klijent je specijalista za opremanje enterijera […]
U današnjem digitalnom svetu kad se čini da se sve može pronaći online, u kome su sadržaji kratkog veka, pisana izdanja magazina i dalje imaju smisla. Evo i zašto. Bez obzira koliko često slušamo da živimo u doba individualizma, samo postojanje korporacija govori koliko je kolektivni duh i dalje prisutan i važan. A […]