Prethodni:
- Nadalex
- /
- Copywriter
- /
Zašto je pisanje korporacijskih magazina i dalje IN?
U današnjem digitalnom svetu kad se čini da se sve može pronaći online, u kome su sadržaji kratkog veka, pisana izdanja magazina i dalje imaju smisla. Evo i zašto.
Bez obzira koliko često slušamo da živimo u doba individualizma, samo postojanje korporacija govori koliko je kolektivni duh i dalje prisutan i važan. A da bi kolektivni duh živeo za njega je potrebno vezati i određene kolektivne vrednosti. Da li je dovoljno da o vizijama, vrednostima i misiji brenda zaposlenima saopštimo samo prilikom dobrodošlice u firmu? Ne. Atmosferu pripadanja je neophodno gajiti i čuvati, posebno kada su u pitanju kompanije u kojima je zaposleno više profila stručnjaka. Imati dobro osmišljen magazin je jedan od načina da zaposlene učinite ponosnim što su tu gde jesu. A vešto napisan magazin doprineće da ti isti zaposleni poštuju svoje kolege, šefove i njima podređene radnike. Svrha magazina nije samo ga imati, on mora biti dobro koncipiran, napisan na način koji će oslikavati duh same korporacije i protkan etikom sa kojom se svi mogu povezati.
Svima vama koji radite u firmama sa bar 50 zaposlenih poznata je činjenica da ste neretko zainteresovani šta vaše kolege iz drugih odeljenja rade. Ili ona manje prijatna situacija kad postanete predmet interesovanja jer drugima nije jasna svrha vašeg posla. U tom slučaju na reč vam niko neće verovati, ali zato imati nešto napismeno crno na belo je već druga stvar. Pri tom štivo kao što je Sistematizacija radnih mesta zaposlenima baš i neće pasti na pamet kao interesantan izvor informacija. Ali zato imati u rukama nešto poput ekskluzivnog izdanja časopisa same firme u kojoj rade doneće im predah, trenutke u kojima bez stresa mogu da pročitaju o učincima firme, doprinosima pojedinih ljudi ili odeljenja. A u takvim trenucima naš mozak je spreman da te informacije prihvati sa manje kritike a više simpatije prema ostalim kolegama. Ne samo da će njihova znatiželja biti zadovoljena, osećaće se i polaskano što je posao koji svakodnevno obavljaju zaslužio da se nađe na stranicama magazina i što su na taj način i sami doprineli promociji kompanije i njenom poslovanju.
Vešto napisan magazin ne mora uvek biti interno namenjen. Da bi bili prepoznatljivi i jedinstveni neophodno je da vrednosti budu poznate i van granica vaše organizacije. Na taj način nećete promovisati samo vaš brend i usluge koje nudite već ćete postati privlačni kao mesto “prijatne atmosfere i dobrih međuljudskih odnosa”. A sa takvom firmom je lakše sarađivati, na taj način je lakše privući klijente ali i buduće profesionalce. I ne samo to, reklamirati vaše proizvode i usluge ne mora biti jedino online. Offline je takođe jedan od uspešnih načina da vaše usluge stignu do ciljnih klijenata. Magazin vaše firme je odlično mesto da informišete klijente o vašim novim proizvodima, postignućima, trendovima. I na kraju, odličan način da se vaše usluge prodaju.
Ali, možete otići i korak dalje. Mnogi brendovi danas objavljuju časopise ne samo da bi govorili o sebi, već da bi definisali svoj položaj u poslovnom okruženju ali i da bi uspostavili odnose sa svojim klijentima nudeći im raznovrstan sadržaj. Ono što pojedine avio-kompanije rade već godinama unazad jeste da kroz svoje publikacije magazina nude sadržaj koji zadire i u druge poslovne segmente. Lepo dizajniran časopis sa pravim uređivačkim pristupom, redovni saradnici i zadivljujuća ikonografija su najbolji načini da se brend indirektno promoviše kao akter čije aktivnosti nisu fokusirane jedino na finansijsku dobit nego i na podršku dubljoj svrsi. To može da bude strast za putovanjima, otkrivanje hotela, razvoj savremenih tehnologija IT kompanija. Bez obzira na vaš posao, ključno je dugoročno razmišljanje ali i raznovrsna ponuda tema. Ovakva strategija se pokazala kao pobednička jer time vaš brend još više dobija na vrednosti.
O Nadalex agenciji
Nadalex je copywriting agencija u potpunosti posvećena vašoj verbalnoj strategiji. Iz naših kancelarija u Beogradu, kao i u Lozani (Švajcarska) poslujemo sa klijentima širom Evrope.