Prethodni:
- Nadalex
- /
- Copywriter
- /
5 jednostavnih saveta za pisanje prazničnih email-ova
Svaka kompanija, agencija ali i freelancer susreće se sa poteškoćama pisanja prazničnih mail-ova. Ali to je ujedno i savršen način da svojim klijentima, partnerima i saradnicima pokažete da ih zaista cenite. Možda mislite da mi Copywriter-i ne nailazimo na zamke prilikom sastavljanja novogodišnjih i božićnih mail-ova. Ali ne brinite, i mi se borimo sa istim problemima.
Evo 5 saveta da izbegnete greške i zaobiđete stres.
Tokom cele godine suočavamo se sa ispraznim formulacijama, ljubaznim rečenicama koje kriju ne tako ljubazne poruke, rečima koje se završavaju na –ing ili –ment i oko bar 20 neologizama. Dakle, iako novogodišnja čestitka jeste poruka vaše korporacije i ne može zvučati previše prisno, ipak ovu priliku iskoristite da se malo zabavite na račun jezika koji svakodnevno čujete i čitate tokom cele godine.
Da, u pitanju je praznični pozdrav, ali to je ipak poruka vaše kompanije. Da bi ona imala i lični stav ne ustručavajte se da pišete o sebi. Nabrojte sva dostignuća koja ste postigli predhodne godine, najavite sjajne vesti za 2017., ostvarite “saučesništvo” sa vašim klijentima navodeći stvari koje ste zajedno sa njima postigli.
Koliko puta ste dobili čestitku ili mail u kojoj je navedena nekakva fraza o filozofiji uspeha, ili u kojoj se navodi koliko je važno prisetiti se dubljih životnih vrednosti. Kada ovako nešto pročitate prvi put može zvučati dobro, ali vremenom će sigurno postati suvoparno. Naše kapacitete koristimo da razmišljamo o važnim stvarima tokom cele godine a sada su na red došli praznici poput Božića i Nove godine. Ono što zaista želimo jeste da se malo opustimo uz lepe trenutke sa našom porodicom i prijateljima. Tako da, ukoliko se borite da napišete nekakvu hiperinteligentnu poruku, ne mučite se previše. Bolje je biti jednostavan i ne previše kreativan, nego iznenađujuće nespretan.
Izgleda očigledno, zar ne? Ali ponekad pisanje prazničnih čestitki je toliko naporno da se dosada u rečima koje koristite može prosto opipati. Evo ga jedan pomalo neozbiljan savet: smešite se dok pišete mail i to će vaše praznične želje učiniti da zvuče radosnije.
Za kraj, ovo je naš najbolji savet za sve poruke prožete emocijama. Niko o vama neće suditi na osnovu sofisticiranosti i kreativnosti vaše praznične čestitke, ali će suditi o tome koliko je iskrenosti bilo u njoj. Zato budite svoji, recite iskreno ono što možete da napišete, i uvek izbegavajte da pišete ono sto ne umete da kažete.
O Nadalex agenciji
Nadalex je copywriting agencija u potpunosti posvećena vašoj verbalnoj strategiji. Iz naših kancelarija u Beogradu, kao i u Lozani (Švajcarska) poslujemo sa klijentima širom Evrope.