Sledeći:
- Nadalex
- /
- Copywriter
- /
Zašto angažovati Copywriter-a?
Da li ste znali da ukoliko ne angažujete Copywriter-a, to vašu kompaniju može koštati uspeha? U našem prvom postu pročitajte kako odluka da sami pišete sadržaj vašeg sajta, brošure, reklame i slično i nije tako dobra ideja, te zašto bi Copywriter-i u ovim slučajevima bili od profesionalne pomoći.
Veliki Šef je zamolio Anu, Poslovnu sekretaricu, da za sve klijente napiše promotivni mail. Ana je odgovorila: „Okk … samo da odgovorim na mail-ove od jutros i da organizujem sve sastanke koje imate danas popodne.“ „Ne,” rekao je Šef, “daj to Petru iz Customer Care-a, ovaj mail mi je potreban što pre.”
Jedan sat kasnije, Ana i dalje bulji u ekran, dok Petar pokušava da shvati kako uopšte funkcioniše zakazivanje sala za sastanke.
Dva sata nakon toga, Ana počinje da se pita: “Šta je moj posao, šta ja ustvari radim ovde? Hoću li uopšte biti nagrađena za ovaj dodatni trud? Možda je vreme da večeras pogledam poslove na Infostudu…” Za to vreme, Marko se trudi da objasni poslovnom partneru da on nema pojma zašto Veliki Šef nije došao na sastanak, ali da je siguran da će se pojaviti sledećeg puta.
Ovakva atmosfera je uspešan način za stvaranje nezadovoljnog radnika za svega nekoliko sati, a može voditi i ka gubitku jednog od glavnih klijenata. Da li i dalje želite da radite na ovakav način ili ćete ovaj posao prepustiti profesionalcu? Možda cela situacija neće tako brzo krenuti po zlu, ali istina je da vam copywriting može doneti dosta koristi.
Copywriter će vam uštedeti novac
Možda mislite da ćete uštedeti novac ako sami obavljate sve poslove. Ali stvar je u tome da ćete izgubiti dosta vremena ne radeći ono u čemu ste najbolji, i samim tim vaš posao će trpeti. S druge strane, Copywriter-u nećete ponuditi stalno zaposlenje u vašoj kompaniji, dovoljno je da ga s vremena na vreme angažujete kao freelancer-a. I budimo iskreni, dobrog Copywriter-a i nije tako teško pronaći.
Vaša ponuda će zvučati privlačno za svakoga
Mnogi menadžeri ili vlasnici firmi su svedoci rađanja brenda, njegovog rasta i njegove uspešnosti. Oni toliko dobro poznaju brend da im je teško da nekog drugog uključe u promociju istog. Pri tom gube iz vida da ono što je za njih toliko dobro poznato, laicima može izgledati totalno nerazumljivo. Zaista, vi najbolje poznajete svoju firmu, proizvode i usluge koje nudite. Ali ne i Copywriter. Zato će on sigurno morati dosta da nauči. Ali to je upravo i razlog zbog koga će morati da vas predstavi na jednostavan, pristupačan i razumljiv način i drugima koji o vama ne znaju dosta. Ova “svežina uma” je sredstvo koje profesionalni Copywriter-i poseduju, i koje vi treba da iskoristite..
Dobro napisan sadržaj predstavlja imidž vašeg brenda.
„Slika vredi hiljadu reči“, kaže stara poslovica. Pa, ne baš u potpunosti. U današnjem svetu, sadržaji su postali ključni faktori za izgradnju imidža brenda. Možda mislite da je copywriting drugostepeni zadatak, ali već u ovom (ili sledećem) trenutku zateći ćete sebe kako čitate članak na svom smartfonu dok jedete sendvič, i verujte nam, ako članak nije dobro napisan prebacićete se na sledeći ili čak na igranje video igrica. Da li biste želeli da vaši potencijalni kupci igraju video igrice umesto da se zainteresuju za vaš brend?
Copywriter se ne plaši pisanja sadržaja
Pisanje sajtova, brošura, saopštenja za štampu ili ažuriranje bloga može delovati zastrašujuće. Prvo, jer treba pronaći interesantne teme ali i pravi ugao pisanja kako bi se privukla pažnja čitalaca (klijenata). Zatim treba napraviti konstrukciju teksta koja mora biti kako logična tako i privlačna. I konačno, sesti ispred kompjutera i pretočiti sve to u reči. Ali zamislite da pronađete nekoga ko zaista uživa u tome. Bingo, upravo za to služi Copywriter! Angažovanjem Copywriter-a obezbedićete da uvek pri ruci nekoga zaduženog za pisanje textova za sajt, brošura, saopštenja za štampu ili za ažuriranje bloga, bez obzira na broj reči.
Copywriting kao terapija
Naći profesionalnog Copywriter-a koji će napisati tekst je isto kao kada se ispružite na sofi kod vašeg terapeuta (ili ispred televizora). To je onaj opuštajući trenutak kada vam je dozvoljeno da se distancirate od svakodnevnog stresa i fokusirate na ono što vaš brend, i vaši proizvodi uistinu predstavljaju. Isto važi kada posao prepustite profesionalcu, jer Copywriter je iznad svega strateg. Pre pisanja on analitički razmišlja na osnovu ključnih vrednosti vašeg brenda ili proizvoda. On pronalazi načine da ih imenuje, da ih objasni, da ih proda. Bez brige, on se stara jedino o gore navedenom, ne i o vašim ličnim problemima. Ali to može značiti i da ćete vi sami pronaći neke nove ideje tokom ovog kreativnog procesa.
Da se vratimo na početak priče. Zašto smo zaposlili našu Anu? Jer je ona dobra u onome što radi, ona ima dugogodišnje iskustvo, a i plaćena je da odradi svoje zadatke na najbolji mogući način. Tako vaš posao raste, sve teče glatko i nema zbunjenih ili nezadovoljnih radnika. Isto važi i za Copywriter-a. Angažovanje dobrog Copywriter-a nije gubljenje vremena i novca, zapravo to je ulaganje u promociju vaše kompanije.
O Nadalex agenciji
Nadalex je copywriting agencija u potpunosti posvećena vašoj verbalnoj strategiji. Iz naših kancelarija u Beogradu, kao i u Lozani (Švajcarska) poslujemo sa klijentima širom Evrope.