- Nadalex
- /
Naše usluge
Strategijsko pisanje
Često radimo na samom početku projekta komuniciranja, brendiranja i marketinškog pozicioniranja, kako bi definisali inspirativne strategije, dali naš uvid ili jednostavno pomogli u uvom kreativnom procesu. Razvili smo poseban metod za imenovanje novih brendova i proizvoda, i radimo sa specijalizovanim advokatskim kancelarijama koje vrše proveru i registrovanje imena na međunarodnom nivou. Takođe, pratimo strukturirani put kako bi identifikovali ključne elemente strategije brenda, od misije do vizije, i od pozicioniranja do vrednosti. Mi to zovemo Platforma brenda.
Copywriting
Sa 15 godina iskustva u oglašavanju, videli smo radikalne promene u industriji. Stoga, sa lakoćom osmišljavamo koncepte, i pišemo sadržaje za klasične medije (radio, TV, direktni marketing), kao i za digitaln emedije (baneri, social media oglasi). Radimo na B2C, kao i na B2B kampanjama, u raznim sektorima, od automobilske do modne industrije, od kozmetike do proizvoda za domaćinstvo. Pored toga pružamo podršku našim klijentima kada su u pitanju PR materijali (saopštenja za javnost i slično). Često sarađujemo sa mrežom eksperata: umetničkim direktorima, grafičkim, veb i motion dizajnerima, kao i sa fotografima.
Prevođenje i lokalizacija teksta
Prevođenje na zadatom jeziku ne znači isključivo dobro poznavanje tog jezika. Od velike važnosti je i znati sve kulturne specifičnosti i nijanse za dato, lokalno govorno područje, tako da ljudi kojima je dati jezik maternji ga mogu sa lakoćom razumeti. Iz tog razloga prevedeni tekst mora uvek zvučati prirodno. I kada se ponekad koriste fraze drugačije od fraza u izvornom tekstu mora se uvek zadržati isto značenje. Mi pružamo visok kvalitet prevođenja, kao i usluge kulturoloških konsultacija za različite jezike: srpski, francuski, engleski, nemački, italijanski, španski, kineski, korejski (a idalje se širimo).
Upravljanje sadržajem
Mi stvaramo i upravljamo sadržajem za različite digitalne i štampane platforme: sajtove, korporativne blogove, društvene medije, korporativne brošure, časopise, prezentacije i biltene. Svakom klijentu pristupamo sa stručnošću, a često sprovodimo i opsežna istraživanja kao i intervjuisanje pravih ljudi za određenu tematiku.
Ankete i obuka
Kako bi pomogli klijetima koji žele da definišu ili sprovedu strategiju svog brenda, u mogućnosti smo da kreiramo specifična istraživanja tržišta i ponašanja potrošača (intervjui, focus grupe, digitalna istraživanja). Takođe, u mogućnosti smo da za potrebe klijenta organizujemo i radionice kako bi dobili detaljniji uvid predmeta istraživanja, ali i zarad obuke timova kako bi usvojili novi, korporativni jezik.